Nakupujte ugodneje s kartico zvestobe KPika. Zbirajte pike in uveljavite popuste. Več pik kot boste izbrali v posameznem bonitetnem obdobju, večji popust boste lahko uveljavili.
Pravila bonitetnega sistema – zbiranje in unovčevanje pik
Bonitetni sistem temelji na zbiranju in unovčevanju pik s KP kartico, katere izdajatelj je Katja-Pro d.o.o.
Zbiranje in unovčevanje pik je možno na vseh prodajnih mestih podjetja Katja-Pro d.o.o. Bonitetno obdobje je časovno omejeno na 6 mesecev. Traja od 1. maja do 30.oktobra in od 1.novembra do 30. aprila.
Nakup, enak ali višji od 1 EUR, prinaša pike, ki se zbirajo na računu imetnika kartice.
Primer zbiranja bonitetnih pik:
Od 1,00 EUR do 1,99 EUR 1 pika
Od 2,00 EUR do 2,99 EUR 2 piki
Skupno število zbranih pik se ob vsakem nakupu izpiše na dokazilu o nakupu (račun). Imetniki KP kartice lahko stanje zbranih pik kadarkoli preverijo na blagajni.
Večje število pik prinaša večji prihranek oziroma popust v blagu, kar je razvidno iz preglednice bonitet. Ko dosežete določeno število pik lahko unovčite vrednost bonitete za izbrani nakup.
Zbrane pike niso prenosljive v naslednje bonitetno obdobje, v katerem se število zbranih pik vrne na 0, tudi v primeru izgubljene ali ukradene kartice.
Reklamacije v zvezi z bonitetnimi pikami je mogoče uveljavljati v roku 8 dni od nakupa ali prejema obvestila o obveznostih. Rešitev podane reklamacije vpliva na spremembo števila zbranih bonitetnih pik pridobljenega iz naslova tega nakupa
Pike je mogoče pridobiti le ob nakupu. Naknaden vpis ni možen
KP kartica je bonitetna kartica namenjena končnemu potrošniku, zato je njena uporaba omejena le za plačevanje nakupov blaga in storitev v obsegih gospodinjske uporabe, ne pa za namene pridobitne in poklicne dejavnosti. Boniteta oziroma prihranek Pika kartice je izražen v obliki zbranih bonitetnih pik. Bonitetne pike se na katerokoli Pika kartico pripišejo tudi, če se za način plačila uporabi gotovina ali druga bančna, mednarodna kartica.
Unovčenje pik
Pike lahko unovčite pri plačilu vsakega naslednjega nakupa, ko ste zbrali zadostno število pik za popust. Enkraten nakup v vrednosti 200 eur vam npr. prinese 200 pik in s tem 3,5 % popust, ki pa ga ne morete izkoristiti ob tem nakupu, ampak šele pri naslednjem. Unovčenje pik lahko izvedete na vseh prodajnih mestih, kjer ste pike zbirali.
Na blagajni obvezno opozorite, da boste pri plačilu nakupa unovčili pike in napovejte število pik, ki jih želite unovčiti. V primeru, da na kartici ni dovolj pik, bo unovčenje zavrnjeno. Po uspešnem unovčenju prejmete dokazilo o unovčenih pikah. Ob unovčenju bonitetnih pik se unovčeno število pik odšteje od skupnega števila pik.
Vrednost popusta glede na število zbranih pik:
Število pik Znesek popusta
200 3,5%
350 5%
500 7,5%
750 10%
1000 15%
Bonitetne pike se na katerokoli KP kartico pripišejo tudi, če se za način plačila uporabi gotovina ali druga bančna, mednarodna kartica.
Zbiranje pik
Na unovčeno vrednost prihranka ni možno pridobiti pik, niti jih zamenjati za gotovino. Katja Pro d.o.o. ne prevzema odgovornosti za unovčene pike na izgubljenih ali ukradenih karticah. Brez KP kartice pripis ali unovčevanje pik ni možno.
Zbiranje in obdelava osebnih podatkov
Za pristop k bonitetnemu sistemu od vas potrebujemo ime in priimek, ki ga v našem sistemu povežemo s kodo kartice. Vse ostale podatke na obrazcu nam posredujete le v kolikor bi želeli s strani podjetja Katja-Pro d.o.o. prejemati obvestila in novice glede akcij, popustov in nove kolekcije. Katja-Pro d.o.o. se zavezuje, da bodo vaši osebni podatki, zbrani za namen pridobivanja bonitetnih pik ostali poslovna skrivnost in nikoli ne bodo posredovani katerikoli tretji osebi, ter ne bodo uporabljeni za druge namene. V kolikor bo uporabnik podal pisno zahtevo na naslov info@katja-pro.si se bodo podatki trajno izbrisali iz sistema.
Vse informacije vezane na KP kartico lahko pridobite na email naslovu: info@katja-pro.si
Izdajatelj KP kartic, Katja-Pro d.o.o., si pridržuje pravico spreminjanja bonitetnih pravil. Vse spremembe so javno objavljene na teh spletnih straneh.